کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم عامل HarmonyOS هواوی معرفی شد

به گزارش سافت گذر، هواوی در مراسمی که روز گذشته برگزار کرد، جدیدترین نسخه سیستم عامل HarmonyOS را به صورت رسمی معرفی نمود تا از این پلتفرم بهره گیرد و تمامی دستگاه های هوشمند را به یکدیگر وصل کند. این سیستم عامل در همه وسیله ها اعم از گوشی ها، تبلت ها، پوشیدنی ها، تلویزیون ها و . . . اجرا خواهد شد. در واقع هواوی می گوید که HarmonyOS در دستگاه هایی که رم 128 کیلوبایتی دارند نیز قابل اجراست. بر این اساس، تقریباً همه نوع دستگاه ها قادرند از این پلتفرم بهره بجویند.

هواوی سیستم عامل HarmonyOS سیستم عامل هواوی سیستم عامل HarmonyOS

طی این رویداد، هواوی خیلی روی موضوع متصل بودن دائمی دستگاه هایی تأکید داشت که از HarmonyOS بهره می برند. این شرکت گفت که هر نوع وسیله ای با یکدیگر تجمیع می شود تا یک اَبَر دستگاه را تشکیل دهد. برای مثال، ممکن است بتوانید از گوشی یا ساعت بهره بگیرید تا دوربین یا یک پهپاد را کنترل کنید و یا یک تماس تصویری را از موبایل هواوی خود به تلویزیون هواوی منتقل نمایید. فایل موسیقی در حال پخش را نیز می توان به آسانی هر چه تمام تر به یک دستگاه دیگر انتقال داد.

هواوی همچنین، اتصال میان رایانه هایی را نشان داد که سیستم عامل شان ویندوز بود. این کمپانی یک پلاگین مبتنی بر HarmonyOS ساخته که اتصال میان دستگاه ها را عمیق تر می کند بنابراین به جای اینکه با یک نرم افزار یک فایل از گوشی به کامپیوتر ارسال شود، می توانید مستقیماً در خودِ رایانه فایل های موجود را بررسی نمایید.

هواوی سیستم عامل HarmonyOS سیستم عامل هواوی سیستم عامل HarmonyOS

این شیوه فراتر از دستگاه های هوشمندی است که خیلی از کاربران به آن فکر می کنند. HarmonyOS می تواند وسایلی مانند اجاق گازها و یخچال فریزرهای هوشمند را نیز مدیریت نماید. مثلاً شما می توانید با چسباندن موبایل به یخچال، دمای آن را اندازه بگیرید و یا همین کار را انجام دهید تا برای گاز آشپزخانه یک تایمر تنظیم کنید. همه این اقدامات با هدف برقراری تماس یکپارچه و ایجاد یک دستگاه واحدِ بهره مند از یک سیستم عامل انجام شده اند.

HarmonyOS به معنای واقعی کلمه یک سیستم عامل یکپارچه است بنابراین با آن می توانید کارهای موجود در گوشی را مستقیماً به تبلت یا هر وسیله دیگر که به هم وصل هستند منتقل کنید و کارتان را ادامه دهید.

هواوی سیستم عامل HarmonyOS سیستم عامل هواوی سیستم عامل HarmonyOS

در این پلتفرم همچنین، Services Widgets وجود دارد که بدون نیاز به نصب ابزار خاصی تعدادی از سرویس ها را به نوعی به یک ویژگی اولیه و بنیادین از HarmonyOS تبدیل می کند. مثلاً شما می توانید یک گوشی یا ساعت را به یک ترمینال عمومی ببرید و از طریق آن بلیط بخرید.

به غیر از این ویژگی ها، هواوی می گوید که HarmonyOS سریع تر از رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید و سایر پلتفرم هاست. این کمپانی ویژگی را ابداع کرده که وقتی حافظه موبایل پر می شود، عملکرد و سرعت آن را تحت الشعاع قرار نمی دهد بلکه سرعت خواندن و نوشتن محتواها را نیز افزایش خواهد داد.

هواوی می گوید که از یک قابلیت به نام DGraphicEngine بهره گرفته تا نحوه عملکرد گوشی ها را نشان دهد. این ویژگی از شیوه زمانبندی هوشمندانه بهره می گیرد تا سرعت اجرا شدن برنامه ها در پردازنده گرافیکی و تراشه را بهینه سازی کند و بار اجرایی آنها بر یک قسمت خاص قرار نگیرد. ضمن اینکه فعالیت های تکراری نیز انرژی زیادی مصرف نخواهند کرد بنابراین هم عملکرد گوشی بهبود خواهد یافت و هم دوام باتری افزایش.

هواوی سیستم عامل HarmonyOS سیستم عامل هواوی سیستم عامل HarmonyOS

HarmonyOS به گونه ای طراحی شده که نرم افزارها را در پس زمینه آماده اجرا نگه دارد و همزمان بر عملکرد گوشی تأثیر نگذارد. هواوی می گوید که وقتی میان اپلیکیشن ها سوئیچ می کنید، معمولاً به همان جایی برمی گردید که حضور داشتید اما حالا قادر خواهید بود از همان جایی که هستید، فعالیت تان را ادامه دهید.

برای کاهش نگرانی های امنیتی، هواوی مدعی شده که همیشه موضوع حفاظت از حریم شخصی را در نظر قرار داده و اقداماتی که تا کنون انجام داده نیز به تأیید آژانس های مختلف رسیده است. این کمپانی می گوید که اضافه کردن یک دستگاه برای اینکه عضوی از اَبَر دستگاه شود، نیازمند تأیید برخی شرایط در هر دو سمت است تا کاربران اطمینان پیدا کنند کسی در اکوسیستم شخصی آنها نفوذ نکرده است.

HarmonyOS به زودی منتشر می شود. این سیستم عامل قرار است در هواوی واچ 3 که دیروز همزمان با سایر دستگاه معرفی شد، وجود داشته باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49117 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/13 تعداد مشاهده: 2801
سافت گذر